niedziela, 22 czerwca 2014

Spełnione marzenie...

Odkąd zacząłem się interesować ptakami jednym z Moich marzeń było zobaczyć kraskę. Oczywiście było to tylko jedno z wielu marzeń początkującego ptasiarza. Jednak sytuacja kraski w Polsce przyczyniła się do tego, że postanowiłem spróbować zobaczyć ją już teraz.


Kraska
Kraska
Kraska
Kraska
Kraska

Udało się!!! Jestem prze szczęśliwy, że miałem okazję obserwować tak piękne, rzadkie i kolorowe ptaszysko. Pewnie nie udało by mi się tego dokonać gdyby nie pomoc dużo bardziej doświadczonych kolegów, których na szczęście poznałem już na początku Mojej ptasiej przygody. Na nich zawsze można liczyć! Już nie raz mi pomagali! Jeden z nich nawet zaraził mnie ptakami :)


ps) wszyscy mówią, że krasce zostało jeszcze tylko kilka lat, a potem na zawsze wymrze w Polsce....
Mam nadzieję, że wszyscy się mylą! Że ja i inni obserwatorzy zawsze, będziemy mogli podziwiać ten egzotyczny klejnot właśnie u Nas!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz