poniedziałek, 19 maja 2014

Poniedziałkowe dziczenie

18 maja Radek Gwóźdź powiedział mi, że jeśli chcę i mam czas mogę z Nim jutro jechać na wydrzyki ostrosterne do Okołowic. Strasznie się ucieszyłem z takiej propozycji!! Jak już się domyślacie, od razu napisałem, że z chęcią pojadę!
19 maja 8:05 wyjeżdżamy. W drodze na miejsce przypływ nowych informacji od Radka, a z ptasich dudek, kukułka, pustułka, potrzeszcz, skowronek i jeszcze kilka innych.
Dojechaliśmy na miejsce. Pierwszymi ptakami jakie rzuciły Nam się w oczy były 2 siewnice(druga obserwacja w życiu). Idąc dalej spotkaliśmy bociana czarnego, sieweczkę obrożną, płaskonosa, cyrankę, błotniaka stawowego...., aż nagle ukazał nam się piękny samiec dziwoni!! Nawet Radek wyjął aparat, żeby zrobić kilka zdjęć. Po krótkiej sesji fotograficznej poszliśmy już w stronę samochodu.
Wydrzyków może nie było, ale ja jestem bardzo zadowolony z tego wyjazdu. Głównie, dlatego, że Radek zabrał mnie ze sobą.

Siewnice


Bocian czarny


Dziwonia, pierwsza obserwacja w terenie
Krowa posiada numer 7194, jak by ktoś, kiedyś odczytał niech da znać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz